• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Monday 29 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218510 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ - 18:54
امکان خرید و فروش امتیاز واحدهای پروژه کوی پرواز وجود ندارد |  عملیات اجرایی بیش از هزار واحد از کوی پرواز به زودی آغاز می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان خبر داد

امکان خرید و فروش امتیاز واحدهای پروژه کوی پرواز وجود ندارد | عملیات اجرایی بیش از هزار واحد از کوی پرواز به زودی آغاز می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی هزار و ۴۷۰ واحد از کوی پرواز به زودی آغاز می‌شود، گفت: امکان خرید و فروش امتیاز این واحد‌ها وجود ندارد و زمین آن به صورت ۹۹ ساله به مردم واگذار می‌شود.

مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه پروژه ۱۱ هزار واحدی کوی پرواز ۲۷ خرداد ماه سال جاری کلنگ‌زنی شد و امروز در مرحله اجرای ستون‌های ششم هستیم، اظهار کرد: کل سایت این پروژه زیر بار رفته است، پی کنی تمام واحد‌ها انجام شده و نقشه ۷ هزار واحد تایید شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی هزار و ۴۷۰ واحد از کوی پرواز به زودی آغاز می‌شود، ادامه داد: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در مرحله عملیات اجرایی قرار دارد و ۴ هزار واحد دیگر نیز در حال دریافت مجوز‌های لازم است.

 

رضایی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در طراحی کوی پرواز مشارکت کرده‌اند، بیان کرد: برای نخستین بار در استان اجرای شبکه برق‌رسانی این طرح به صورت زمینی طراحی شده است که نمای شهرک را زیبا می‌کند.

 

وی ادامه داد: شرکت‌های خدمات رسان همچون آب، گاز، برق و مخابرات نیز مشارکت خوبی برای ساخت این شهرک داشته‌اند و برای سایر فضاها، اراضی به دستگاه‌ها معرفی شده و برای آن برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ساختمان یک صنعت پیشران محسوب می‌شود و این پروژه برای نزدیک به یک هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد و بسیاری از صنایع را در استان پویا کرده است.

 

رضایی با بیان اینکه مصالح مورد نیاز این طرح از تولیدکنندگان استان تامین می‌شود، عنوان کرد: ما نماینده مردم هستیم و در کنار صرفه‌جویی، از مصالحی که استاندارد نظام مهندسی را رعایت کنند استفاده می‌کنیم.

 

از اتباع خارجه در پروژه کوی پرواز استفاده نمی‌شود

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه امکان خرید و فروش امتیاز این واحد‌ها وجود ندارد و زمین آن به صورت ۹۹ ساله به مردم واگذار می‌شود، گفت: از شروط کار پیمانکاران این است که از اتباع خارجی در اجرای این پروژه استفاده نشود.

ارسال دیدگاه شما